12345
6
78

دانگل گیرنده بلوتوث خودرو

با استفاده از دانگل و مبدل بلوتوث Car Bluetooth می توانید گوشی هوشمند و یا پخش کننده دیجیتال خود را از طریق بلوتوث به تمامی دستگاه های پخش دارای جک 3.5 میلی متری متصل کنید‏.‏
ادامه مطلب...

فواید ظروف مسی

ظروف مسی از دیربار مورد استقبال و استفاده ی خانواده های ایرانی بوده اند. در چند دهه ی گذشته استفاده از این ظروف کاهش محسوسی داشت و سپس دوباره با استقبال گسترده ای مواجه شد.ظروف مسی دارای اشکال مختلفی می باشند و هر کدام از آنها در بین افراد از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند.در این بین انواع ماهیتابه مسیکارایی بیشتری داشته و میتوان انواع غذاهای دلخواه را در آن پخت نمود و از طعم بی نظیر آن لذت برد.

ار فواید عنصر مس میتوان به رشد مناسب بدن، رشد مو،تنظیم تیرویید،افزایش گلبولهای قرمز،کاهش ورم مفاصل،کمک به حافظه،درمان سریع زخم و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. از آنجاییکه این عنصر مفید و موثر در مواد غذایی به مقدار کم وجود دارد بنابراین باید با کمک روشهای دیگر بتوان کمبود آن را در بدن جبران نمود. ظروف مسی گزینه ی ایده الی برای این مساله می باشند و به عنوان مثال میتوان در یک ماهیتابه مسي کوچک دو الی سه مرتبه در هفته غذا طبخ و سرخ نموده و از طعم خوشمزه ی غذا لذت برد.

البته توجه داشته باشید که غذاهای اسیدی و ترش را نمیتوان به وسیله این ظروف تهیه نمود زیرا خاصیت اسیدی این گونه غذاها با فلز مس ترکیب شده و برای بدن مضر می باشد.بنابراین نگهداری و پخت موادی چون گوجه فرنگی،سرکه،گوشت،آبغوره،آب نارنج و .. در ظروف مسی مجاز نمی باشد.برای حل این مشکل بسیاری از ظروف مسی با قلع و نیکل اندود میشوند و به این ترتیب دارای یک لایه ی محافظ خواهند شد.

ادامه مطلب...

چایساز مسافرتی

کتري برقي همراه اسکارلت یکی از پرفروش ترین کتری های مسافرتی می باشد. به وسیله ی این کتری میتوانید نوشیدنی های دلخواهتان را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید. در مواقع ضروری این کتری میتواند به یک چایساز یا یک قهوه ساز فوری تبدیل گردد. جنس بدنه ی این کتري برقي مسافرتي از استیل ضدزنگ بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد.این کتری دارای وزن کمی بوده (500 گرم) و به راحتی میتوان آن را در سفرها و جاهای مختلف استفاده نمود.

ابعاد ابن محصول 238× 165× 205  است و از اندازه ی متوسطی برخوردار است.درب محصول به کتری متصل میباشد و از سرد شدن دمای آب جلوگیری می نماید.ظرفیت کتری اسکارلت 1.5 تا 2 لیتر می باشد که برای دوست داران چایی و قهوه بسیار ایده ال است.زمانی که آب به دمای جوش برسد کتری به طور خودکار خاموش میگردد.توان مصرفی این محصول 22 وات است.بدنه ی فلزی این کتری میتواند برای مدت مدیدی آب درون کتری را گرم نگه دارد و از انتقال دما به خارج جلوگیری نماید.

پایه حرارتی این محصول با قابلیت چرخش 360 درجه ای میتواند برای راست دستها و چپ دستها بسیار مناسب باشد.برای روشن و خاموش کردن دستگاه یک دکمه ی پاور بر روی آن تعبیه شده است. با کمک خط شاخص میتوانید به حداقل و حداکثر میزان آب دقت نمایید.توجه داشته باشید که حتما میزان آب درون کتری بالاتر از خط minimum باشد.المنت بسیار قوی این دستگاه آب را در کمترین زمان به جوش می آورد. رنگ بدنه ی محصول نیکل بوده و این ویژگی در  زیبایی محصول تاثیر به سزایی داشته است.

 

ادامه مطلب...

قوزبند طبی Royal Posture

بسیاری از افراد همیشه نگران قوز و گوزپشت های موجود در شانه و کتف خود هستند و از خمیدگی یش از حد آن رنج می برند. پشت بند و قوزبند رویال یکی از بهترین پشت بند هایی است که به وسیله آن میتوانید از خم شدن بیش از حد شانه و گردن جلوگیری کرده و اندام طبیعی حد را حفظ نمایید. قوزبند طبی خارجی به نحوی تولید و در بازار عرضه شده است که جنس آن ضد حساسیت بوده و هیچگونه مشکلی برای شما بوجود نم آورد . همچنین از آن برای بانوان و آقایان استفاده می شود. 

ادامه مطلب...

یخچال سرد کن و گرم کن فندکی خودرو

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال سرد کن و گرم کن فندکی خودرو آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

روکش صندلی ماساژور ویبره دار

صندلی ماساژور قیمت بسیار بالایی دارد و هر کسی قادر به خریدن آن نمی باشد. بنابراین تنها جایگزینی که از لحاظ اقتصادی دارای صرفه است و هر کسی به خصوص رانندگان می توانند آن را خریداری کنند روکش های صندلی است که ماساژور بوده و در مدل های مختلف هم ایجاد ویبره و هم حرارت دهی هستند که در فصل زمستان بسیار موثر است ولی در حالت کلی در تمامی فصول می توانید از آن برای ماساژ کمر و شانه ها استفاده کنید تا خستگی نشستن های طولانی مدت را از شما بگیرد و از ایجاد درد و آسیب در ستون فقرات و گردن نیز جلوگیری کند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از روکش صندلی ماساژور ویبره دار است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

کباب پز آگرین

از امروز دیگر نیازی ندارید پای منقل کباب در بیرون از منزل توی گرما و شرایط آب و هوایی بد بنشینید و یکی یکی دستی سیخ های کباب را با دست بگیرید و بچرخانید تا سعی کنید به مغزپخت شدن کباب ها کمک کنید. تصور کنید یک کباب پز کاملا کاربردی داشته باشید که بتوانید شبیه به چمدان آن را جمع کرده و در صندوق عقب خودرو قرار داده و به همراه داشته باشید. این کباب پز دارای 7 محفظه نگهداری سیخ است که به شما امکان پخت هفت عدد سیخ کباب یا جوجه را می دهد و با توجه به اینکه دارای یک موتور قوی است در جاییکه برق در دسترس شما باشد به راحتی می توانید از حالت سیخ گردان اتوماتیک آن استفاده کنید. کباب پز آگرین  امکان تهیه کباب هایی سالم و بهداشتی را بدون نیاز به بادبزن و دردسر های کباب زدن روی منقل را نخواهید داشت.

ادامه مطلب...

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری بلوتوثی تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...
12345
6
78