خرید هدیه تبلیغاتی صنایع دستی | تک سبد

 بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و اداره های دولتی به منظور تقدیر و قدردانی از کارمندان، مدیران و مخاطبان خود از یک سری هدایای تبلغاتی ستفاده می کنند که ترجیحا این هدایا از گروه صنایع دستی می باشند، زیرا با این کار قصد حمایت از تولیدات دخلی و صنعتگران ایرانی را داشته.

 


بنابراین در پایان هر سال و به مناسب های مختلف اقدام به تهیه هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می کنند که می تواند طیف وسیعی از صنایع دستی را شامل شود، از جمله  انواع تندیس های میناکاری، قاب میناکاری، انواع محصولات خاتم کاری از جمله قلمدان های متنوع که علاوه بر ارزش مادی دارای ارزش معنوی بالایی می باشند.

 


در واقع استفاده از صنایع دستی به عنوان هدیه می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات وارداتی بی کیفیت باشد که این روزها بازار بسیار گرمی دارند. بنابراین شما می توانید یک تندیس میناکاری اصفهان با پلاک تبلغاتی خود را جایگزین اجناس بی کیفیت چینی کنید.

 

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 Ø§Ø·Ù„اعات بیشتر و خرید



برای تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس به منظور معرفی کسب و کار و برند خود می توانید از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی از جمله جعبه خاتم کاری اصفهان، گلدان های خاتم و میناکاری، انواع ست هدیه میناکاری، میناکاری روی مس، خاتم کاری روی مس و .... استفاده  کنید.

 



ابن روزها در بسیاری از مناسب ها و تعاملات خارجی از صنایع دستی به عنوان هدیه استفاده می شود، زیرا محصولات صنایع دستی نمادی از فراهنگ و هنر ایرانی می باشند.




برای مشاهده متنوع ترین محصولات صنایع دستی ایرانی مناسب برای هدیه تبلغاتی به لینک خرید موجود درصفحه مراجعه نمائید. خرید هدیه تبلیغاتی صنایع دستی، به نوعی حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازارهدایایی تبلیغاتی بوده است.

 


 

از مهمترین ویژگی های هدیه تبلیغاتی صنایع دستی، می توان به وجه کاربردی آن در کنار زیبایی و تزئینی بودن آن اشاره کرد، از جمله یک قالیچه ایرانی یا یک بشقاب میناکاری نماینده های تمام عیار از فرهنگ و هنر ایرانی می باشد.