ساعت هوشمند طرح اپلی ارزان جایگزین مناسب اپل واچ

ساعت های هوشمند که دارای قابلیت های مختلفی می باشند از جمله محبوب ترین گجت های پوشیدنی در بین قشر جوان جامعه می باشند.



اما با توجه به محدودیت هایی که اپل واچ ها برای اتصال به گوشی های تلفن همراه دارند بنابراین استفاده از آنها را مقداری مشکل کرده است زیرا این گجت هوشمند فقط به گوشی های با سیستم عامل ios سینک می شود.



از دیگر محدودیت اپل واچ ها قیمت بالای آنها می باشد که استفاده از آن را محدود به طبقه خاص اجتماعی می کند، اما ساعت مچی هوشمند طرح اپل واچ با طراحی ظاهری کاملا شبیه اپل واچ توانسته است بر این مشکل ها فائق آید.




این محصول که توانایی اتصال به انواع گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید را دارا می باشد از گجت های پوشیدنی محبوب می باشد که توانسته است طرفداران خاص خود را داشته باشد.




این ساعت هوشمند طرح اپلی دارای قابلیت های زیادی می باشد از جمله امکان مدیریت تماس های صوتی و پیام ها در صورت سینک شدن با گوشی تلفن همراه شما.




از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به سیستم آنتی لاست اشاره کرد که در صورت اتصال بلوتوثی تلفن همراه با ساعت هوشمند در صورت ایجاد فاصله بیش از حد مجاز شروه به اعلام آلارم میکند و این گزینه بسیار مناسب برای افرادی با مشغله ذهنی زیاد می باشد.




این ساعت هوشمند که به مانند یک بند سلامتی عمل می کند دارای آلارم برای هشدار عدم تحرک می باشد که به شما این امکان را می دهد در حفظ سلامتی بدن خود کوشا باشید.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  89000 تومان

خرید