قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

فرهنگ استفاده از دستگاه های تصفیه آب در همه کشورهای پیشرفته جهان و ایران جا افتاده است. در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار لوازم خانگی وجود دارد که شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود یکی از انواع آن را خریداری کنید.




یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار دستگاه تصفیه آب سه مرحله ای می باشد، این نوع از دستگاه های تصفیه آب می توانند انواع ناخالصی ها مانند ذرات ریز، میکروب ها و باکتری ها، کلر باقی مانده در آب و حتی مزه و بوی بد را حذف کند.




در حال حاضر تولید کنندگان ایرانی نیز در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب نیز فعالیت داشته و با توجه به قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی نسبت به نمونه های خارجی توانسته است در بازار فروش این محصولات به خوبی ظاهر شود.




اگر شما به دلیل کمبود فضا نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید ما می خواهیم به شما یک نمونه دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک و ایرانی را معرفی کنیم. دستگاه تصفیه آب خانگی اسپادانا مدل AJ-700Rکه با استفاده از مواد پلاستیکی ABS و بهداشتی تهیه شده است.




این دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قدرت فیلتراسیون بسیار بالایی می باشد، این دستگاه با دارا بودن فیلتر سرامیکی با زغال اکتیو می تواند ذرات بالاتر از 0.9 میکرون را براحتی حذف کند. این دستگاه بدون نیاز به برق و باتری کار کرده و به دلیل بدون مخزن بودن فضای کمی را اشغال می کند.




با توجه به استقبال از استفاده از این محصولات فروش دستگاه تصفیه آب خانگیرواج خوبی داشته. اما نمونه های سرشیری به دلیل فضای کم و قیمت مناسب دارای محبوبیت بیشتری می باشد. این نوع دستگاه ها امکان حذف املاح آهکی و آلی، حذف بو ، مزه و رنگ را داشته.




برای مشاهده متنوع ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی و دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به لینک زیر مراجعه نمائید.


 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 89000 تومان

خرید