دانستنی هایی مفید درباره بادکش طبی

بادکش درمانی و حجامت و طب سوزنی از درمان های سنتی و قدیمی هستند که از گذشته تا کنون در کشورهای زیادی چون ایران و چین رواج داشته اند. در این مقاله قصد داریم شما را با فواید بادکش طبی آشنا کنیم.


بادکش


بادکش طبی یکی از راه های طب سنتی است که در این روش لیوان های بخصوصی که برای اینکار در نظر گرفته شده است برای ایجاد مکش روی پوست بیمار گذاشته و بادکش را انجام می دهند. در زیر فواید انجام این عمل را می خوانیم :


بادکش


1.جلوگیری از بروز بیماری: بادکش طبی می تواند باعث جلوگیری از ابتلا به بیماریها شود البته تنها در صورتی این مساله امکان پذیر است که به صورت دوره ای و منظم انجام شود. علاوه بر آن قدرت سیستم ایمنی بدن را نیز زیاد کرده و بدن را در برابر بیماری ها تقویت می کند.


بادکش


2.تحریک جریان خون: مزیت دیگر بادکش طبی آن است که باعث می شود جریان خون در بدن تحریک شده و از لخته شدن آن جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود گردش خون به آسانی انجام شده و سلول های خونی را تحریک می کند تا خود را بازسازی کنند.


بادکش


3.کاهش التهابات پوستی: انجام بادکش می تواند به التهاباتی که روی پوست ایجاد شده کمک کرده و درد آن را نیز تسکین دهد. علاوه بر آن اجازه ی بروز اگزما، آکنه و سایر بیمارهای پوستی را نیز نمی دهد.


بادکش


بهینه سازی کلیه و سم زدایی: عمل بادکش کردن می تواند باعث شود کلیه بهتر کار کند و در نتیجه باعث بیرون ریختن سم و مواد معدنی و سایر مواد مضر از بدن می شود.


بادکش



برای مشاهده و دریافت لینک فروش بادکش طبی  روی دکمه زیر کلیک کنید.

 قیمت : 17900 تومان


بادکش