تفاوت دستگاه بخور صورت و بخور سرد

ممکن است به کرات شنیده باشید که بخور گرم و بخور سرد برای پوست خیلی خوب و مفید است و باعث طراوت آن می شود اما در مورد مزایای آن نمی دانید و همچنین در مورد تفاوت های این دو با هم نیز چیزی نمی دانید. در این مقاله قصد داریم مقایسه ای بین دستگاه بخور صورت گرم و دستگاه بخور سرد داشته باشیم.

 

بخور سرد


سیستم دستگاه بخور گرم، بدین صورت است که یک المنت حرارتی داخل آن وجود دارد که توسط آن بخار آب تولید می شود. بخور گرم بیشتر از بخور سرد در باز کردن بینی و مجاری تنفسی موثر است.




بخور گرم


مخزن دستگاه بخور گرم را می توانید با آب شیر پر کنید و حتما نیازی نیست آب جوشیده ی سرد شده در آن بریزید اما اگر آب جوشیده ی سرد شده بریزید بهتر است زیرا املاح موجود در آب شیر رسوب کرده و عمر دستگاه را کاهش می دهد.


بخور گرم


سیستم دستگاه های بخور سرد، بدین صورت است که قطرات آب را به داخل هوا پخش می کند و دستگاه های بخور سرد باعث رطوبت بیشتری در هوای محیط می شود.


بخور گرم


دستگاه های بخور گرم به دلیل بخار آب داغی که در خود دارند بیشتر امکان سوختگی در آنها وجود دارد اما در دستگاه های بخور سرد این خطر وجود نداشته و بخار آبی که از دستگاه خارج می شود خنک است و امکان سوختگی ندارد.


بخور گرم


باکتری ها در محیط سرد و مرطوب بیشتر رشد می کنند. بنابراین مخزن آب دستگاه بخور سرد را لازم است روزانه با آب و صابون شستشو دهید تا از خطر رشد باکتری در امان بماند.


بخور گرم


برای دریافت قیمت دستگاه بخور صورت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید محصول


بخور گرم