مرکز فروش ظروف میناکاری در زنجان

صنایع دستی ماهیتی کاربردی تزئینی داشته و به همین دلیل در طول ایام گذشته دچار فراموشی نشده اند و اما باید به این نکته توجه داشت که سبک زندگی مدرن باعث شدن تا حدودی این صنایع از چرخه حیاتی خود خارج شوند، اما نیاز به تطبیق سازی این صنایع با سبک زندگی مدرن می باشد.




صنایع دستی هر خطه ای رنگ و بوی همان اقلیم و فرهنگ را دارد، در این میان هنر میناکاری اصفهان یادآور گنبد های فیروزه ای این شهر می باشد و نشان از فرهنگ غنی و ذوق و استعدا هنری مردمان این شهر دارد و در سال های اخیر توانسته است تطبیق پذیری خوبی با سبک زندگی مدرن داشته باشد.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید 


انواع ساعت دیواری میناکاری شده از جمله محصولاتی میناکاری می باشد که می تواند زینت بخش دیوار هر خانه یا حتی دفتر کار شما باشد. ماهیت و کاربرد این محصول در زندگی افراد عادی بسیار محسوس بوده و شما می توانید از آن به عنوان هدیه نیز استفاده کنید.




هموطنان عزیز زنجانی ما می توانن محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان را براحتی و تنها از طریق یک کلیک تهیه کنند، شما می توانید برای تهیه محصولات میناکاری شده به مرکز فروش ظروف میناکاری در زنجان مراجعه کنید و تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.




محصولات میناکاری علاوه بر ماهیت کاربردی دارای هویت شی زینتی نیز می باشند، انواع بشقاب میناکاری شده که می توانند به عنوان یک قاب تزئینی بر روی دیوار شما قرار گیرد یا یک گلدان میناکاری زیبا که می تواند بر روی میز پذیرایی شما باشد.

 



با توجه به تولید محصولات مسی در شهر زنجان و استفاده از زیر ساخت های مسی برای تولید محصولات میناکاری شده، این شهر پتانسل مناسبی برای تولید محصولات میناکاری و تبدیل شده به مرکز خرید میناکاری زنجان را دارد.

 



شما می توانید متنوع ترین محصولات میناکاری را در فروشگاه اینترنتی تک سبد، این مجموعه یکی از بزرگترین توزیع کنندگان میناکاری اصفهان در ایران و سیر کشور ها می باشد. این مجموعه فروشگاهی مفتخر به دریافت نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره بوده و با عملکرد عالی خود توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان خود را در مدت زمان کوتاهی بدست بیاورد. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com مراجعه نمایید.