بند نگهدارنده مخصوص چمدان مناسب برای سفر دوستان

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که در فرودگاه، ترمینال یا ایستگاه قطار در حال که عجله دارید که هرچه سریعتر به هواپیما، اتوبوس یا قطار برسید، در همان حین، درب چمدان شما باز شود و وسایلتان بیرون ریخته و همه برنامه های شما را با مشکل روبرو کند.




خوب برای این مشکل چه باید کرد؟ آیا نیاز به خرید یک چمدان گران قیمت با قفل بسیار محکم می باشد؟ این مورد مستلزم صرف هزینه زیادی می باشد، ولی روش دیگری می توان جایگزین کرد که به نسبت کارایی دارای قیمت مناسبی می باشد.




بند نگهدارنده مخصوص چمدان، درسته یک بند ساده می تواند مشکلت شما را تا حدود زیادی حل کند، این بند که به دور چمدان شما بسته می شو،  ایمنی بیشتری را برای حفظ و نگه‌داری وسایل درون چمدان برای شما به ارمغان می آورد.




افرادی که به مسافرت می ورند و مجبور به بستن چمدان های خود می باشند می توانند از مزایای بند برزنتی چمدان برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب چمدان خود استفاده کنند و نگران بیرون ریختن وسایل داخل چمدان و دیر رسیدن به وسیله نقلیه سفر خود نباشند.




در حال حاضر نمونه های متنوعی از تسمه محافظ چمدان در بازار موجود می باشد که شما می توانید برای خرید بند محافظ چمدان به فروشگاه اینترنتی تک سبد مراجعه نموده و ضمن خرید کالای اصل و با کیفیت از تخفیفات ویژه بهرمند شوید.

 



یکی از مهمترین ویژگی های تسمه محافظ چمدان، وزن و ابعاد مناسب آن می باشد که مانع تحمیل وزن اضافی به شما در حین جابجایی چمدان ها و وسایلتان می باشد.




با خرید تسمه دور چمدان قابل تنظیم می وانید از آن برای اتصال کیف، ساک دستی و حتی کوله پشتی خود بر روی چمدان بهرمند شوید.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی تسمه محافظ چمدان بر روی دکمه خرید کلیک کنید

قیمت : 25000 تومان

 

با مشاهده این ویدئو اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست خواهید آورد