خرید درب پلاستیک آهنربایی

در بسیاری از فروشگاه ها، مراکز خرید و حتی آموزشگاه ها در فصل های سرد سال مانند زمستان به منظور صرفه جویی در میزان انرژی مصرفی از وسایلی در جهت تعدیل هدر رفت انرژی استفاده می شود، یکی از این وسایل درب های پلاستیکی می باشد که در ورودی این مراکز پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.

 



اولین نکته ای که نیاز می باشد در حین خرید درب پلاستیک آهنربایی به آن توجه کنید، جنس پلاستیک مورد استفاده در تولید این محصول می باشد، که باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا در اثر مجاورت با هوای سرد دچار ترک نشود. یکی از برترین برند های ایرانی در زمینه تولید درب های مگنتیک، برند آسان مش می باشد.

 



برند آسان مش برای تولید انواع درب مگنتکی خود که شامل درب توری و پلاستیکی در ساز های متنوع می باشد از جنس تضمینی بالاترین کیفیت استفاده می کند و به این منظور کلیه محصولات خود را گارانتی بی قید و شرط برگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری کرده است.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول

 

درب پلاستیک مغناطیسی آسان مش که با استفاده از بهترین متریال تهیه شده است با طراحی خوب و کار آمد، به خوبی محیط شما را عایق بندی کرده و نه تنها از خروج هوای گرم به بیرون ساختمان جلوگیری می کند مانع از ورود هوای سرد به داخل می شود.

 



شاید برای شما این سوال پیش بیاید در حین تردد از این درب ها، امکان خروج و دخوا هوا به صورت انبوه زیاد است، اما باید به شما بگوییم در طراحی هوشمندانه این محصول از تعدادی آهنربای با کیفیت استفاده شده تا بلافاصله بعد از ورود و خروج از درب، بسته شود.




این درب های مغناطیسی تولیدی برند آسان مش به گونه ای طراحی شده که گویی اتواتیک هستند و بعد از عبوبر و مرور به سرعت بسته می شوند.




از مهمترین ویژگی های این برند، ارائه درب هایی در سایز های متنوع می باشد که بسته به ابعاد کار، قیمت نیز متفاوت می شود.