مرکز فروش ظروف میناکاری در همدان

هنر میناکاری یکی از هنر های اصیل و چشم نواز ایرانی می باشد که شواهد حاکی از آن است که این هنر زیبا و چشم نواز در ایران تجلی یافته و از این مرز و بوم به سایر مل گسیل یافته است و قدیمی ترین نمونه های میناکاری یافت شده موجود در موزه های جهان متعلق به ایران می باشد.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید

هنر میناکاری از جمله هنرهای ظریف و با اصالتی می باشد که به معنی واقعی کلمه عشق هنرمند را بیان می کند. این هنر زیبا به نوعی بیانگر زیبایی و اصالت کار دست هنرمندان ایرانی می باشد که با هنر نقاشی بر روی فلز به زیبایی به تصویر کشیده می شود.

 



خرید محصولات میناکاری می تواند حال و هوای منزل شما را تلطیف نماید و زیبایی چشم نواز و مثال زدنی به خانه شما بدهد. شاید بسیاری از مردم گمان می کنند که هنر میناکاری مختص به شهر اصفهان می باشد اما باید این نکته را خاطر نشان کنیم که هنر محدودیت پذیر نیست و در بسیاری از شهر های دیگر نیز طرفداران خاص خود را دارد.




شهر همدان و مینای لالجین این شهر برای همه ما آشنا می باشد. هنر میناکاری روی سفال در این شهر از رونق خوبی برخوردار می باشد که دلیل اصلی آن تولید زیر ساخت های سفالی مناسب برای تولید ظروف میناکاری شده روی سفال می باشد.




در این شهر شما می توانید علاوه بر محصولات میناکاری شده روی سفال، محصولات میناکاری روی مس را از مرکز فروش ظروف میناکاری در همدان براحتی تهیه کنید. محصولات میناکاری یک راه خوب برای تغییر فضای محیط خانه شما می باشد.

 



استفاده از مجموعه رنگ های سفید، فیروزه‌ای و لاجوردی در تولید محصولات میناکاری ظاهری بسیار زیبا و شکیل به این محصولات داده و نقوش ریز و زیبای سنتی بکار برده شده در این ظروف زیبا یکی دیگر از رموز محبوبیت این محصولات می باشد.




فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.