خرید بهترین روکش صندلی ماساژور اتومبیل

 برای همه ما اتفاق افتاده است که حتی برای یک بار درد در ناحیه گردن و کمر در اثر کار طولانی یا رانندگی طولانی مدت را تجربه کرده باشیم که به دلیلنشستن های طولانی مدت و عدم صحیح نشستن می باشد. استفاده از ماساژ برای کاهش این دردها نه تنها لذت بخش می باشد بلکه جنبه درمانی نیز دارد.




اگر شما اهل نشستن های طولانی می باشید یا به مدت زیادی در حال رانندگی می باشید می توانید با استفاده از روکش صندلی ماساژور بر روی صندلی اتومبیل یا صندلی محل کار خود با بهبود فرآیند چرخش خون، بهبود دامنه حرکت مفاصل، و افزایش سطح اندورفین در بدن شده و بسیاری از درد ها را کاهش دهید.




یکی از انواع ماساژور های پرتابل، روکش صندلی ماساژور ماشین می باشد که به دلیل کارایی راحت و قابلیت جابجایی بسیار محبوب می باشد. این ماساژور پرتابل امکان ماساژ در نواحی نشیمنگاه، کمر، گردن و شانه را برای شما فراهم می آورد.

 


نوشتن، تایپ کردن روی کیبورد و رانندگی از جمله فعالیت های می باشد که می تواند به مرور منجر به در در ناحیه گردن بشود، استفاده از یک ماساژ خوب در این ناحیه در حین انجام این فعالیت ها می تواند مانع از ایجاد درد یا کاهش و بهبود درد در این نواحی بشود.




مواردی مختلفی در انتخاب بهترین روکش صندلی ماساژور دخیل می باشد. از جمله این موارد می توان به جنس بدنه و همچنین تعداد موتورهای ویبره مورد استفاده در این ماساژور عنوان کرد. این ماساژور براحتی بر روی صندلی اتومبیل، محل کار یا حتی مبلمان منزل شما قابل استفاده می باشد.




از مهمترین ویژگی های روکش صندلي ماساژور 5 موتوره و هيتر حرارتی امکان کار کردن با برق شهر و فندکی اتومبیل می باشد و همچنین دارای کنترل به منظور خاموش/ روشن کردن و تنظیم سرعت ماساژور می باشد.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت روکش صندلی ماساژور اتومبیل به فروشگاه تک سبد مراجعه نموده. خرید کالای اصل و با کیفیت را با تک سبد تجربه کنید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 239000 تومان

خرید