خرید میناکاری در قم با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

هنر میناکاری از آن دسته هنر های دستی ظریف و زیبایی می باشد که از گذشته های دور تا کنون مورد پسند و استفاده بوده است. این هنر زیبادر بین اهالی قم نیز از محبوبیت وژه ای برخوردار می باشد و نه تنها این محصولات در این شهر به فروش می رسد بلکه علاقه مندانی به این هنر هستند که در حال آموزش و تولید این محصولات می باشند.

 


محصولات میناکاری به دلیل نوع و شکل خاص کار انجام شده بر روی آنها دارای محبوبیت خاصی می باشند و به صورت کالاهایی لوکس و یونیک مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات میناکاری مرغوب با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه که شامل زیر ساخت مس و رنگ های طبیعی با کیفیت می باشد تهیه و تولید می شوند.

 


با توجه به استقبال مردم عزیز شهر قم برای خرید میناکاری در این شهر شاهد برپایی شماری مرکز فروش میناکاری در قم می باشیم که محصولاتی نفیس، زیبا و متنوع را به فروش می رسانند. عرضه محصولات متنوع میناکاری در این مراکز امکان خرید را برای همه فراهم آورده است.



در حال حاضر تکنیک مورد استفاده برای تولید ظروف میناکاری شده روی مس، نقاشی مینا می باشد که از دوران صفویه باب شده است و هنرعشق تلفیقی از خاك و آتش را رقم زده است. با خرید میناکاری در قم می توانید یک اثر اصیل هنری زیبا را به خانه های خود ببرید.


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید محصول


یکی از ویژگی های منحصر بفرد محصولات میناکاری امکان استفاده از آنها به صورت کاملا کاربردی می باشد. که دلیل آن لعاب کاری و کوره رفتن این محصولات می باشد که به شما امکان استفاده از بشقاب میناکاری شده در فر را داده و شستشوی راحت را برای شما فراهم می آورد.



از هنر میناکاری برای زینت بخشیدن به ظرف و حتی زیورآلات استفاده می شود و هنری با قدمتی بیش از 5000 سال می باشد. شواهد حاکی از آن است این هنر در ایران شکل گرفته است.

 

 

 

 فروشگاه اینترنتی تک سبد، یکی از بزرگ ترین توزیع کنندگان میناکاری اصفهان به سراسر ایران و صادر کننده به کشورهای خارجی می باشد.  دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران که با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت https://taksabad.com مراجعه نمایید.