مقایسه روکش صندلی ماساژور 5 موتوره و 6 موتوره

با توجه به سبک زندگی امروزی، خیلی از افراد تمایل زیادی به ماساژ دارند. بهمین خاطر خیلی ها به سالن های ماساژ می روند و خیلی ها هم صندلی ماساژ خریداری می کنند. اما هر دو این روش بسیار گران و پر هزینه است.


روکش صندلی ماساژور


خیلی از افراد هم هستند که توان انجام کارهای بالا را ندارند و دوست دارند از ماساژ استفاده کنند. برای این افراد پیشنهاد خوبی داریم که تنها با یک بار هزینه می توانند یک ماساژور 24 ساعته استخدام کنند. با خرید روکش صندلی ماساژور لرزشی به راحتی یک ماساژور 24 ساعته استخدام کنید.


روکش صندلی ماساژور


فروشگاه اینترنتی تک سبد دو مدل ماساژور ارائه می کند که در این مقاله می خواهیم این دو نوع روکش صندلی را با هم مقایسه کنیم. بنابراین در زمان خرید با دانستن این اطلاعات می توانید تصمیم بهتری بگیرید.


روکش صندلی ماساژور


روکش صندلی 5 موتوره همانطور که از اسم آن پیداست دارای 5 موتور لرزشی می باشد که در سه ناحیه ی گردن، شانه و کمر کار می کند. این ماساژور دارای سه حالت کم، متوسط و زیاد لرزش است. حالت گرمایش آن را می توانید خاموش یا روشن کنید.


روکش صندلی ماساژور


اما روکش صندلی 6 موتوره دارای 6 موتور است که 4 موتور لرزشی آن در قسمت پشتی کمر و 2 موتور حرارتی آن در کفی نشیمنگاه قرار دارد. ریموت این روکش ماساژور 8 حالت برنامه ی ماساژ دارد. این روکش صندلی در بازه ی 30 دقیقه ای کار می کند.


روکش صندلی ماساژور


هر دو روکش صندلی دارای یک بند کشی بوده که به هر نوع صندلی قابل وصل است. هر دو یک ریموت کنترل دارد و حالت گرمایشی نیز دارد که برای تسکین انواع دردها مناسب است.


روکش صندلی ماساژور



برای مشاهده و خرید روکش صندلی ماساژور روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 199000 تومان

 روکش صندلی ماساژور