1
2
345678

خرید هدیه صنایع دستی، جعبه خاتم کاری ارزان

هنر خاتم تنها مختص شهر اصفهان نیست که دلیل آن عدم انحصار طلبی هنر می باشد و هر کجا هنر دوست و هنرمندی باشد هنر به آنجا گسیل خواهد یافت و این را در تولید صنایع خاتم در شهر تهران خواهیم دید. جعبه خاتم کاری تهران نمونه ای کوچک از هنر خاتم کاری تهران می باشد. در جهت حمایت از تولید کنندگان صنایع دستی داخلی نیاز به استفاده کردن و خرید این محصولات به جای محصولات بی کیفیت چینی می باشد. به عنوان مثال شما می توانید با خرید یک جعبه خاتم کاری ارزان یک هدیه زیبا برای عزیزان خود تهیه کنید که علاوه بر تزئینی بودن واقعا کاربردی می باشد.

ادامه مطلب...

خرید بهترین روکش صندلی ماساژور اتومبیل

یکی از انواع ماساژور های پرتابل روکش صندلی ماساژور ماشین می باشد که به دلیل کارایی راحت و قابلیت جابجایی بسیار محبوب می باشد. این ماساژور پرتابل امکان ماساژ در نواحی نشیمنگاه، کمر، گردن و شانه را برای شما فراهم می آورد. نوشتن، تایپ کردن روی کیبورد و رانندگی از جمله فعالیت های می باشد که می تواند به مرور منجر به در در ناحیه گردن بشود، استفاده از یک ماساژ خوب در این ناحیه در حین انجام این فعالیت ها می تواند مانع از ایجاد درد یا کاهش و بهبود درد در این نواحی بشود.

ادامه مطلب...

مقایسه روکش صندلی ماساژور 5 موتوره و 6 موتوره

با توجه به سبک زندگی امروزی، خیلی از افراد تمایل زیادی به ماساژ دارند. بهمین خاطر خیلی ها به سالن های ماساژ می روند و خیلی ها هم صندلی ماساژ خریداری می کنند. اما هر دو این روش بسیار گران و پر هزینه است.

خیلی از افراد هم هستند که توان انجام کارهای بالا را ندارند و دوست دارند از ماساژ استفاده کنند. برای این افراد پیشنهاد خوبی داریم که تنها با یک بار هزینه می توانند یک ماساژور 24 ساعته استخدام کنند. با خرید روکش صندلی ماساژور لرزشی به راحتی یک ماساژور 24 ساعته استخدام کنید.

ادامه مطلب...

ساعت هوشمند طرح اپلی ارزان جایگزین مناسب اپل واچ

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های زیادی می باشد از جمله امکان مدیریت تماس های صوتی و پیام ها در صورت سینک شدن با گوشی تلفن همراه شما. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به سیستم آنتی لاست اشاره کرد که در صورت اتصال بلوتوثی تلفن همراه با ساعت هوشمند در صورت ایجاد فاصله بیش از حد مجاز شروه به اعلام آلارم میکند و این گزینه بسیار مناسب برای افرادی با مشغله ذهنی زیاد می باشد.

ادامه مطلب...

دانستنی هایی مفید درباره بادکش طبی

بادکش درمانی و حجامت و طب سوزنی از درمان های سنتی و قدیمی هستند که از گذشته تا کنون در کشورهای زیادی چون ایران و چین رواج داشته اند. در این مقاله قصد داریم شما را با فواید بادکش طبی آشنا کنیم.

بادکش طبی یکی از راه های طب سنتی است که در این روش لیوان های بخصوصی که برای اینکار در نظر گرفته شده است برای ایجاد مکش روی پوست بیمار گذاشته و بادکش را انجام می دهند. در زیر فواید انجام این عمل را می خوانیم :

ادامه مطلب...

تفاوت دستگاه بخور صورت و بخور سرد

ممکن است به کرات شنیده باشید که بخور گرم و بخور سرد برای پوست خیلی خوب و مفید است و باعث طراوت آن می شود اما در مورد مزایای آن نمی دانید و همچنین در مورد تفاوت های این دو با هم نیز چیزی نمی دانید. در این مقاله قصد داریم مقایسه ای بین دستگاه بخور صورت گرم و دستگاه بخور سرد داشته باشیم.

سیستم دستگاه بخور گرم، بدین صورت است که یک المنت حرارتی داخل آن وجود دارد که توسط آن بخار آب تولید می شود. بخور گرم بیشتر از بخور سرد در باز کردن بینی و مجاری تنفسی موثر است.

ادامه مطلب...

آشنایی با ساعت مچی هوشمند ارزان مدل A20

ساعت مچی هوشمند مدل A20 یکی از انواع مدل های ساعت های مچی هوشمند طرح اپل است که در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ساعت مچی هوشمند ارزان طرح اپل از طریق بلوتوث نسخه 4 به انواع دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود و شما به راحتی می توانید تماس ها و پیام هایتان را پاسخ دهید و هیچ پیام از دست رفته ای نداشته باشید.

این اسمارت واچ دارای یک دوربین کوچک نامحسوس نیز می باشد که در صورتی که یک کارت حافظه داخل ساعت قرار دهید به راحتی می توانید با این ساعت عکسبرداری و فیلمبرداری کنید.

ادامه مطلب...

هدفون گردنی با کیفیت و با دوام هدیت در مقابل رقبا

وسیله هایی که دارای گارانتی و یا کارت طلایی می باشند از اهمیت بالاتری نسبت به بقیه محصولات برخوردار هستند. زیرا این دستگاه ها توسط شرکت های گارانتی و یا خوده شرکت سازنده مورد تایید قرار گرفته اند و این امر باعث خواهد شد تا تشمینی بر روی کالای خریداری شده از طرف شما باشد. این محصولات که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند با محصولات غیر گرانتی شده قابل مقایسه نیستند.

ادامه مطلب...
1
2
345678