123
4
5678

خرید عمده مینا کاری اصفهان | ارسال پستی

یکی از قدیمی ترین صنایع دستی با 5000 سال قدمت میناکاری است که بهترین وظریف ترین این محصول در کشور عزیزمان ایران تولید می شود. این محصول را می توانید با بهترین کیفیت و خاص ترین نقوش از شهر های متنوعی خریداری نمایید. اما با توجه به اینکه مهد تمدن این هنر زیبا و اثر ارزشمند شهر اصفهان است، از همین رو بهترین و با کیفیت ترین این هنر را می توان در این شهر یافت.

ادامه مطلب...

پاور بانک خورشیدی سولار | تک سبد

یکی از بیشترین انرژی هایی که در حال استخراج از آن هستیم و به صورت مستمر می توانیم از آن بدون اینکه به طبیعت ضرری وارد کنیم، برداشت کنیم، انرژی خورشیدی می باشد. این انرژی در دهه های گذشته به صورت مستمر در حال برداشت بوده و با استفاده از پنل های خورشیدی آن را در مخزن هایی نگهداری می کردند و این انرژی پاک را به انرژی الکترونیکی و مکانیکی تبدیل می نموده اند.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب چاه خانگی | تک سبد

آب که یکی از مهم ترین منابع بر روی کره زمین می باشد که مهم ترین آن آب اشامیدنی و آب شرب می باشد. استفاده از این آب باید در چهارچوب هایی قرار گیرد و شما باید بر این امر واقف باشید. یکی از بهترین راه ها برای استفاده از آب تمیز استفاده از آب های لوله و شر های شهری می باشد. اما این امر باعث خواهد شد که شما نتوانید آبی تمیز و گوارا در دسترس داشته باشید.

ادامه مطلب...

بهترین و با کیفیت ترین هدفون | تک سبد

یکی از دغدغه هایی که اقشار جوان و به خصوص کسانی که از هدفون ها برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود با آن دست و پنجه نرم می کنند، تهیه هدفونی مناسب برای انجام این امر است. شما عزیزان می توانید بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را خریداری کنید و از کیفیت بالای این محصول شگفت زده شوید. یکی از بهترین این محصولات هدفون گردنی می باشد که برای شما عزیزان در معرض فروش قرار داده شده است.

ادامه مطلب...

هدست بادیگاردی سیم دار با کیفیت

 

یکی از بهترین هندزفری های جبرا مدل JABRA WAVE BLUETOOTH HEADSET  میباشد. این محصول طراحی ارگونومیکی دارد و به راحتی پشت گوش کاربر قرار میگیرد.  این هندزفری بلوتوثی برای افرادی که روزانه با هدست سروکار دارند فوق العاده و مناسب میباشد. این محصول دارای سیستم کاهش نویز بوده و صدا را با کیفیت بالا و عالی پخش می نماید. این دستگاه مجهز به بلوتوث نسخه 3 میباشد. هندزفری wave به صورت همزمان قادر به اتصال به دو دستگاه میباشد. این محصول با سیستم عاملهای اندروید و ios سازگاری کامل دارد. طراحی این هدست ارگونومیکی است و برای محیط های باد خیز مناسب میباشد زیرا طراحی این محصول به صورت سه لایه است و به این ترتیب از ورود نویز و باد به داخل هندزفری جلوگیری میشود. از دیگر قابلیتهای  این محصول میتوان به هشدار صوتی برای باتری کم و اتصال بلوتوثی، قابلیت کنترل صدا و موزیک و شاخص ال ای دی برای وضعیت باتری و وضعیت اتصال اشاره کرد. از محصولات مشابه این هندزفری میتوان به هندزفری بادیگاردی فشن OKU-05  اشاره کرد. این هندزفری بادیگاردی اصل همانند هندزفری جبرا پشت گوش قرار میگیرد و به صورت تک گوش میباشد. قسمت بالایی این محصول شفاف رنگ بوده و از راه دور قابل تشخیص نیست. این هندزفری سیم دار است و با تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری سازگار میباشد. طول سیم این هدست 110 سانتی متر است و دارای میکروفون داخلی میباشد. وزن این محصول 13 گرم است.

 

ادامه مطلب...

گیرنده دیجیتال مای جیکا مخصوص سیستم عامل اندروید

بسیاری از ما مایل هستیم موبایل یا تبلت خود را به یک تلویزیون تبدیل نموده و برنامه های مورد علاقمان را از این طریق تماشا کنیم. گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 Mygica در ابعاد بسیار کوچک طراحی شده است و به راحتی در هر زمان و مکان قابل حمل و استفاده میباشد. این گیرنده دیجیتال موبایل قدرت گیرندگی بسیار بالایی دارد و با آنتن دستبندی که همراه با آن عرضه میشود قادر به دریافت بهتر امواج میباشد. این محصول بدون هیچ نیازی به اینترنت یا سیمکارت قادر به پخش شبکه های تلویزیونی بر روی تبلت و موبایلهای اندرویدی با کیفیت HD میباشد. برای کار با دستگاه قابلیت پشتیبانی از OTG برای تبلت و موبایلتان ضروری است. با کمک این گیرنده دیجیتال موبایل اندروید میتوانید هم زمان با تماشای شبکه های مورد علاقتان آنها را ضبط کنید. حداقل نسخه سیستم عامل اندروید برای کار با دستگاه  4.1 به بالا است. برای کار با این گیرنده دیجیتال، تبلت یا موبایل اندرویدیتان میبایست دارای حافظه رم حداقل 512 مگابایت به بالا، رزولوشن صفحه نمایش حداقل 800*480  و فضای خالی 20 مگابایت به بالا باشد تا بهترین نتیجه و کیفیت را با این گیرنده دیجیتال دریافت کنید. این گیرنده دیجیتال با فرکانس دریافتی DVB-T  به طور کامل سازگار میباشد. با دریافت نرم افزار PadTV از گوگل پلی میتوانید این محصول را بر روی موبایل راه اندازی کنید. از دیگر قابلیتهای این گیرنده دیجیتال میتوان به پشتیبانی از سیستم فهرست راهنمای برنامه ها(EPG)،مجهز به سیستم Time Shifting (نگه داشتن برنامه زنده) و دریافت خودکار کانال اشاره کرد.

ادامه مطلب...

کتری برقی با ظرفیت و کیفیت بالا

 

کتری برقی طرح تفال یک محصول بسیار خوب و به صرفه میباشد که با آن میتوانید انواع نوشیدنی های داغ دلخواهتان را تهیه نمایید. این کتری برقی ساخت کشور چین است و قادر به جوش آوردن آب طی مدت زمان بسیار کوتاهی میباشد. این کتری برقی کوچک به راحتی قابل حمل می باشد. ظرفیت این محصول 2.2 لیتر است و برای تهیه ی چایی، دمنوش و ... برای دوستان و مهمانهایتان مناسب میباشد. از محصول از جنس پلاستیک است و بدنه ی داخلی آن از جنس استیل میباشد. بدنه ی بیرونی این کتری بسیار مقاوم به حرارت است و دارای رنگ بندی های متنوعی میباشد. بر روی دستگیره ی این کتری برقی یک دکمه ی فشاری جهت باز و بسته کردن درب کتری وجود دارد. همچنین درب کتری به صورت متصل طراحی گردیده است. این دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار میباشد که کتری را پس از به جوش آمدن آب خاموش میکند. این محصول پایه دار بوده و به صورت 360 درجه ای قابل چرخش است. این ویژگی برای افراد چپ دست و راست دست مناسب میباشد و میتوانند بدون مشکل از کتری استفاده نمایند. کتری برقی تفال کم مصرف است و توان آن 1800 وات میباشد. از دیگر مشخصات این کتری برقی با کیفیت میتوان به طراحی زیبا و شکیل، وجود خط شاخص برای حداقل و حداکثر میزان آب مجاز و وجود صافی دهانه کتری اشاره کرد. طول سیم این دستگاه 53 سانتی متر است و به پایه ی کتری وصل میشود. ولتاژ این محصول 240-220 میباشد. ابعاد این محصول 23.5*14.5 سانتی متر است.

 

ادامه مطلب...

مزایای استفاده از لامپ سولار خورشیدی

 

امروزه استفاده از منابع انرژی های تجدید پذیر مورد استقبال روزافزون قرار گرفته است و بسیاری از افراد مایل به استفاده از محصولاتی که طرفدار محیط زیست هستند می باشند. لامپ خورشیدی دیواری مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT با لامپهای متداول متفاوت می باشد که علت عمده ی آن استفاده ی این محصول از انرژی خورشیدی است.  چراغ خورشیدی دیواری سولار موشن دارای مزایای بی شماری است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. این لامپ برای نصب و استفاده در محوطه های بزرگ مانند باغ،باغچه، محوطه ی استخرهای روباز و ... مناسب است و موجب ایجاد جلوه های زیبایی در این گونه محوطه ها میشود. این محصول روزها توسط انرژی خورشیدی شارژ میشود. این کار با پنل خورشیدی این چراغ انجام میشود. چراغ سولار روزانه به 6 تا 8 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و پس از هر بار شارژ قادر به فعالیت به مدت 9 ساعت یا بیشتر میباشد. سنسور نوری این چراغ موجب خاموش شدن لامپ هنگام روشن شدن هوا و روشن شدنش با تاریک شدن هوا میگردد. این لامپ سولار دارای سنسور حرکتی نیز میباشد که بسیار دقیق و حساس بوده و حرکت افراد و اشیا را در برد 3 متری خود تشخیص میدهد. باطری این چراغ دیواری باغی خورشیدی لیتیومی است و ظرفیت آن 800 میلی آمپر میباشد. از دیگر مشخصات این محصول مقرون به صرفه میتوان به ضدآب بودن لامپ، دکمه خاموش/روشن و عدم استفاده از برق اشاره کرد. این محصول با یک پیچ مخصوص بر روی دیوار قابل نصب میباشد.

 

 

ادامه مطلب...
123
4
5678