با حشره کش برقی زپ لایت آرامش را به خود هدیه کنید!

با حشره کش برقی زپ لایت آرامش را به خود هدیه کنید!!!

تاکنون شیوه ها و ابزارهای زیادی برای مقابله با پشه ها و حشرات موذی ابداع شده که برخی موثر و برخی بیفایده بوده اند. علاوه بر موثر بودن باید به مساله ی سلامت و نداشتن عوارض دستگاه یا ابزار مورد استفاده نیز توجه کافی نمود.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


در میان تمامی این وسایل و ابزار، پیشنهاد ما به شما لامپ حشره کش برقی زپ لایت می باشد. این دستگاه علاوه بر کارایی و موثر بودن، هیچ مزاحمت و ضرر و زیانی ندارد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این دستگاه کاملا بدون بو بوده و هیچگونه آلودگی یا مواد شیمیایی تولید نمی کند. همچنین نه عوارض زیست محیطی دارد و نه به سلامت انسان خدشه ای وارد می کند. از این دستگاه می توانید برای از بین بردن پشه های زیاد و یا حشرات دیگر به خصوص در محیط های بسته مانند خانه یا گلخانه ها استفاده کرد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این لامپ حشره کش برقی محصول سال 2018 می باشد و تنها مخصوص کشتن و دور کردن حشرات موذی مخصوصا پشه ها می باشد. بنابراین این دستگاه بر خلاف اسپری ها و قرص های شیمیایی که تنها حشرات را دور می کنند، بلکه از بین می برد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


همچنین این دستگاه دارای دو مدل چراغ می باشد . یکی چراغ LED سفید نورانی که برای روشن کردن محیط است و LED آبی مخصوص جذب حشرات می باشد. همچنین مدل LED این دستگاه 15 وات با نور مهتابی است که بسیار کم مصرف می باشد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت





برای خرید لامپ حشره کش برقی اصل روی لینک زیر کلیک کنید.


قیمت : 39000 تومان



خرید محصول