قوزبند طبی Royal Posture

در طول روز بسیاری از افراد مجبور به استفاده از صندلی و یا حرکت های بسیار زیاد هستن که همگی موجب خستگی بدن و تغییر کردن فرم ظاهری اندام می شوند. علت تغییر فرم و استایل اصلی شانه ها و کتف این است که در هنگام خستگی بدن و خم شدن بیش از حد شانه ها باعث ایجاد قوز و گوژپشت می شود. حال این مسئله را میتوان با درست و صحیح نشسن و راه رفتن حل کرد اما تا عادت کنید زمان زیادی میبرد . 


قوزبند طبی رویال


ما به شما پشت بند و قوزبند رویال را پیشنهاد می کنیم این قوزبند علاوه بر  نگهداشتن صحیح شانه ها و کتف به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آن به راحتی به کار خود ادامه داده و فرم زیبای شانه هایتان را حفظ نمایید. حتی شما میتوانید بوسیله آن از فرم گیری نادرست تون فقرات خود هم جلوگیری کنید. 


قیمت قوزبند رویال پاستور

 

قوزبند طبی خارجی دارای پهن و عریض بوده و شامل بندهای قابل تنظیم فشار، در زیر بغل بوده که به صورت کمربندی سگک دار می باشد و شما بوسیله آن میتوانید براحتی آن را تنظیم نموده و از شروع درد های زیاد جلوگیری میکند. 

 

royal posture

 

در طراحی این قوزبند از بهترین پارچه های ضد حساسیت استفاده شده است که افرادی هم که حساسیت های پوستی دارند براحتی بتوانند از آن استفاده کرده و دچار مشکل نشوند. قوزبند طبی را میتوانید هم برای بانوان و هم برای آقایان مورد استفاده قرار داده و از ایجاد قوزهایی که باعث از بین رفتن فرم بدنتان می شوند خودداری نمایید. 

 

پشت بند طبی

 

لازم بذکر است این قوزبند قابل شستشو بوده و براحتی شسته می شود حتی میتوانید برای شستشو آن را درون ماشین لباسشویی قرار داده و مجدد از ان استفاده نمایید. امیدواریم بوسیله قوزبند طبی خارجی رویال از ایجاد قوز جلوگیری کرده و فرم اصلی بدن خود را حفظ کنید. 

 

قیمت قوزبند رویال پاستور