مبدل برق یا اینورتر برق خودرو

 

اینورتر برق خودرو یک دستگاه بسیار مهم و کاربردی است که با توجه به توان خروجی های متفاوتی که در بازار وجود داردخروجی های متفاوتی به شما می دهد. اما ورودی مبدل های برق خودرو اکثرا 12 ولت و یا 24 ولت هستند.

مبدل برق ماشین پدرام نوعی بسیار با کیفیت و ساخت ایران است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.



مبدل DC به AC خودرو


بسیار از دستگاه های برقی با ورودی های کمتر 220 ولت کار می کنند و مبدل های برق خودرو با توجه به نیاز های روزمره و عمومی مردم سعی در ساخت اینورتر هایی سازگار با نیاز های اکثریت نموده اند.

 

مبدل برق خودرو

به عبارتی همان توان خروجی باتری ماشین است که اینورتر برق خودرو با استفاده از یک سری از مقاومت ها و خازن های پیشرفت خروجی مورد نظر AC و یا در سطوح پایین تر را در اختیار شما قرار می دهد.


تبدیل برق ماشین


بدنه اکثریت اینورتر برق خودرو ها از فلزی سبک و خنک کننده ساخته می وشود که بتواند دمای حاصل از تولید انرژی را به راحتی از محیط خود به محیط خارجی انتقال دهد و همچنین یک فن کمکی ترموستاتی در آن وجود دارد.

 

اینورتر برق خودرو

که به صورت اتومات در صورت بالا رفتن دمان روشن خواهد شد. پرفروش ترین مبدل برق ماشین، مبدل هایی هستند که بتوانند در زمان کمی توان خروجی بالای در اختیار شما قرار دهند. 


خرید مبدل اینورتر برق


داشتن فن های قوی و بهینه شد در میان مبدل های برق بسیار مهم است زیرا خود فن ها هنگام روشن شدن، نیاز به برق داشته و از توان خرجوی مبدل استفاده می نمایند.


اینورتر خودرو



اینکه کمپانی بتواند این توازن را در مبدل های خود بر قرار کند خود ویژگی است که کمپانی مبدل های برق پدرام در این کار موفق بوده است.


جهت خرید این محصول بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید:

قیمت 375.000 تومان

خرید محصول