دانگل گیرنده بلوتوث خودرو

 این دستگاه راه حلی ایده آل برای اتصال بی سیم گوشی هوشمند به پخش کننده هایی مانند اسپیکرهای خانگی و پخش خودرو است که فاقد اتصال بلوتوث هستند‏.‏ همچنین از طریق این دانگل بلوتوث می توانید صدای مخاطب خود که در حال صحبت هستید را در ضبط یا پخش خودروی خود با کیفیت بالا بشنوید.

 

دانگل بلوتوث خودرو


دانگل بلوتوث خودرو 

با این دستگاه می توانید صدای موزیک یا فیلم را از موبایل تبلت یا لپتاپ و کامپیوتر خانگی و یا هر دستگاه دیگری که دارای بلوتوث است را بدون نیاز به سیم به ضبط خودرو یا اسپیکر انتقال دهید.


تبدیل بلوتوث خودرو

 


 

پخش ماشین یا آمپلی فایرهای سیستم‌های صوتی خودرو معمولا دارای بلوتوث نیستند. برای بلوتوث دار کردن پخش خودرو فقط کافیست از دستگاه تبدیل بلوتوث به AUX استفاده کنید و از شنیدن موسیقی بدون سیم لذت ببرید.

 

تبدیل بلوتوث پخش خودرو


دانگل پخش موسیقی

 

در صورتی که به دنبال یک راه بی دردسر و ساده برای بلوتوث دار کردن دستگاه سینمای خانگی خود هستید می‌توانید به آسانی با  خرید این دانگل بیسیم بلوتوث پخش موسیقی سینمای خانگی خود را بلوتوث دار کنید.فیش نری AUX دانگل Car Bluetooth Music Receiver یا دریافت کننده موزیک با بلوتوث BT310 را به ورودی ای یو ایکس سینمای خانگی متصل کرده و سپس دستگاه را روشن کنید و اتصال بلوتوثی را از طریق دستگاه موبایل یا تبلت یا لپ تاپ و کامپیوتر برقرار کنید و از موسیقی لذت ببرید.


بلوتوث خودرو

 

کیت بلوتوث خودرو

 

 

قیمت: 28000 تومان

خرید