چرا از هیتر برقی استفاده کنیم؟؟

استفاده از بخاری های گازی و شومینه ها در فصل زمستان همیشه رایج بوده است، آن هم به علت مزیت هایی که داشتند مورد توجه هستند، این مزیت ها اعم از اینکه هر واحد سیستم گرمایشی مستقل خود را دارد، گرمای زیادی تولید میکند با صرف کمترین انرژی گازی، هزینه تعمیر و نگهداری آنها نیز پایین است و... میباشد.


هیتر برقی کم مصرف


با وجود مزایایی که بخاری های گازی دارند، معایبی هم در استفاده از این گونه بخاری ها وجود دارد.یکی از معایبی که میتوان به آن اشاره نمود، خشک کردن هوای محیط است که همین خشک شدن هوای محیط، باعث بروز آلرژی و هم چنین خشک شدن پوست بدن، الکتریسیته ساکن و افزایش احتمال سرماخوردگی میشود.

از دیگر معایب بخاری های گازی، اشغال فضای زیادی از منزل میباشد. مهم ترین و خطرناک ترین عیب آن، امکان نشت گاز های سمی به محیط و گازگرفتگی میباشد.


هیتر برقی رومیزی


برای رهایی از این گونه مشکلات، استفاده از یک هیتر برقی کم مصرف را پیشنهاد میکنیم، چرا که این وسایل گرمایشی از انرژی الکتریکی به عنوان سوخت مورد نیازش استفاده میکند و بدون نیاز به نصب دودکش و دردسرها و نگرانی های مخصوص به خود میتوانید، بدون دغدغه ی گازگرفتگی، محیط منزل را به بهترین نحو گرم نماید.


هیتر برقی


خرید محصول

هر دو این هیتر ها، طرح پنکه میباشد که با داشتن یک هیتر برقی طرح پنکه ای، علاوه بر کوچک بودن اشغال کمترین فضای ممکن، گرما را با چرخش خود به همه نقاط پخش میکند و به سرعت هر فضایی را گرم میکند.


مینی هیتر برقی


خرید محصول

این محصولات علاوه بر قابلیت های بالایی که دارند، قیمت پایینی نیز دارند، هیتر برقی رومیزی با قیمت 55000 تومان و هیتر برقی پایه دار با قیمت 69000 تومان موجود میباشد.