هدایای تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه ای است، که بازدهی اش نسبت به قیمتش بالاتر باشد، البته در کنار قیمت هدیه تبلیغاتی حتما باید کیفیت این هدیا را مد نظر گرفته، چون اگر هدیه ای که خریداری میکنیم، کیفیت و ماندگاری پایینی داشته باشد، نه تنها باعث تبلیغ و مطرح شدن نام تجاری شما نمیشود، بلکه به عنوان ضد تبلیغ عمل کرده، و به جای جذب مشتری او را دفع میکند.

فروشگاه اینترنتی تک سبد ارائه دهنده ی انواع هدایا تبلیغاتی برای سلیقه های مختلف است، اگر به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی ارزان و باکیفیت هستید، کافی است با ما تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید‌.



برای بهره مندی از مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشخصات قاب مینا ابعاد ۱۷.۵*۱۷.۵:

یکی از هدایای تبلیغاتی میناکاری قاب میناکاری با ابعاد ۱۷۰۵*۱۷.۵ سانتی متر است. این هدیه با داشتن قیمت پایین، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و اگر شما آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی خریداری کنید، مطمنا موجب جذب مشتری میشود.


هدایای تبلیغاتی مینا


جنس: مس و چوب

ابعاد قاب:۱۷.۵*۱۷.۵ سانتی متر

ابعاد مینا: ۸ سانتی متر

سازنده: هنرمندان اصفهانی


هدایای تبلیغاتی مینا کاری


قیمت:29000 تومان

خرید محصول


مشخصات پاور بانک ۳۰۰۰ میلی آمپر مدل A5:

این روزها خیلی از افراد به دنبال خرید پاور بانک یا همان شارژ همراه هستند، پس از این رو پاور بانک میتواند یک گزینه مناسب برای هدیه به افراد باشد. ظرفیت این پاور بانک ۳۰۰۰ میلی آمپر بوده و قابلیت شارژ کردن اکثر موبایلهای امروزی را دارد.



ابعاد: ۲*۲.۳*۹.۵ سانتی متر

وزن: ۶۱ گرم

جنس بدنه: پلاستیک با کیفیت

تجهیزات همراه: کابل شارژ micro usb و حلقه سر کلیدی

نول باتری: لیتیوم


هدیه تبلیغاتی پاور بانک


قیمت: 25000 تومان

خرید محصول


مشخصات ساعت دیواری طرح گندم:

خیلی از مدیران شرکتها و سازمانها تمایل دارند، هدایایی که به مشتریان یا کارمندان میدهند، یک هدیه با کیفیت و زیبا بوده و امکان درج لگو بر روی آن هدیه وجود داشته باشد، ساعت دیواری گندم با امکان درج لگو و قیمت مناسب و البته کیفیت بسیار بالا همان هدیه ی تبلیغاتی است که شما به دنبال آن هستید.

ابعاد: ۲۸*۳۸ سانتی متر

وزن: ۷۵۰ گرم

فرم صفحه: مستطیل

جنس قاب: چوبی

رنگ قاب: طرح گندم

نوع عقربه: فلزی

نوع موتور: روانگرد


هدایای تبلیغاتی مدیریتی


قیمت: 29000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید


با خرید هر یک از هدایای تبلیغاتی ارزان از امکان چاپ و حک لگو یا متن مود نظر بر روی آن یا پلاکارت طلایی و استیل برخوردار شوید.