فواید شیلنگ جادویی ایکس هوز

شیلنگ جادویی ایکس هوز فواید زیادی دارد، که باعث شده بسیاری از افراد اقدام به خرید آن نمایند، ما در این مقاله قصد داریم فواید این شیلنگ را مورد بررسی قرار دهیم.


شیلنگ جادویی xhose


شیلنگ ایکس هوز دارای فواید زیر میباشد:

۱. این شیلنگ با کمترین حجم بیشترین طول را ارائه میدهد، طول این شیلنگ ۵ متر است، ولی وقتی شیر آب را باز کنید و آب در شیلنگ جریان پیدا کند، شیلنگ ۳ برابر حالت اول یعنی ۱۵ متر میشود.

۲.بسیار سبک و کم حجم است، و فضای بسیار کمی را اشغال میکند، چون تنها ۵ متر طول و ۴۵۰ گرم وزن دارد. با این شیلنگ دیگر نگران کمبود جا و شکل نامناسب شیلنگ در آپارتمان نباشید.


شیلنگ جمع شو


۳.ضد ضربه است و گره نمیخورد.

۴.در برابر خورشید و رطوبت مقاوم است و پوسیده نمیشود و هیچ گونه آسیبی نمیبیند، پس مانند شیلنگهای هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض ندارند، و با خرید شیلنگ جادویی اصل یک عمر میتوانید از آن استفاده کنید.

۵.بدنه آن بسیار مقاوم، مستحکم و انعطاف پذیر است و جنس بدنه آن از مش بافته شده قوی است.


شیلنگ جادویی 30 متری


۶.سبک و قابل حمل و نقل آسان است، حتی کودکان هم میتوانند آن را به راحتی جا به جا کنند.

۷.کیفیت عالی و دوام بالا.

۸. دارای آبپاشی با ۸ نوع عملکرد پاشیدن آب برای مصارف مختلف است.

۹.مناسب برای شستشوی شیشه های دور از دسترس، ماشین، حیاط منزل، نمای ساختمان، آبیاری گیاهان، سرامیک، دیوار و...

۱۰.بعد از استفاده از آن نیاز به جمع آوری دستی آن نیست، این شیلنگ با باز کردن آب افزایش طول دارد و با قطع آن نیز به صورت کاملا اتوماتیک جمع خواهد شد و به حالت اولیه خود باز میگردد. برای همین به آن شیلنگ جمع شو نیز میگویند.


شلنگ جادویی ایکس هوز


با خرید شیلنگ جادویی ارزان از فروشگاه اینترنتی تک سبد از فواید ذکر شده بهره مند شوید، شما هم در استفاده اول از جادوی آن متعجب خواهید شد.

قیمت: 21000 تومان