فروش لامپ حشره کش برقی | اینترنتی و ارسال پستی

لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp دارای نور سفید و قدرتمندی است که می تواند محیط اطراف را برای شما روشن نماید و به تنهایی وسیله ای مناسب برای از بین بردن حشرات نیز باشد.


لامپ ال ای دی


این دستگاه برای شما عزیزان کاربردی می باشد و شما می توانید با خرید این دستگاه با یک تیر 3 نشان بزنید و بهترین استفاده را از ان ببرید.


لامپ


با بهترین لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp آشنا شوید و در تصویر می توانید این دستگاه را آنالیز نمایید.

 

لامپ ال ای دی حشر کش


این دستگاه با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده است و می تواند حشره های موذی را به سمت خود بکشاند.


لامپ برقی حشره کش 


این دستگاه با استفاده از نویزی که ایجاد می کند و نور سفید و بفنش خود حشرات را به سمت خود می کشاند و با شک الکتریکی آن ها را از بین خواهد برد.


لامپ جدید حشره کش


فروشگاه اینترنتی تک سبد با تخفیف های ویژه و استثنایی اقدام به فروش لامپ حشره کش برقی کرده است و شما می توانید به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید و قیمت دستگاه حشره کش برقی را با بقیه محصولات مقایسه کنید.


لامپ حشره کش


با این دستگاه می توانید آرامش و آسودگی خیال را به خانه و یا محل کار و ... هدیه دهید. لازم به ذکر است که این دستگاه قبل از ارسال برای شما عزیزان تست خواهد شد و بعد برای شما ارسال می گردد تا تضمینی بر روی کالای شما باشد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت  39000 تومان

خرید محصول