علت استفاده از بند رخت آپارتمانی

فضای کم آپارتمان ها و خانه های سبک جدید زندگیما را ملزم به استفاده از محصولاتی می کند که  ضمن  کارایی بالا فضای کمی را اشغال کنند. یکی از این وسایل بند رخت آپارتمانی ایستاده می باشد که در عین حال که فضای کمی را اشغال می کند این امکان را به شما می دهد لباس های خود را به راحتی و لدون دغدغه خشک کنید.




این محصول علاوه بر استفاده برای منازل می تواند برای خوابگاههای دانشجویی و همچنین هتل ها استفاده شود و دغدغه خشک کردن لباس های خود را نداشته باشید.




نحوه استفاده بند رخت تاشو به گونه ای می باشد که بعد از باز کردن آن میله‌ های فلزی و محکمی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید براحتی انواع لباس از جمله  مانتو، پالتو، روسری و شال و... را خشک کنید.





می توان گفت بند رخت آپارتمانی کشویی به عنوان یک وسیله پر کاربرد در سبک زندگی جدید می باشد که با توجه به کارایی بالای آن توانسته به خوبی امتحان خود را پس دهد.




 عموما این بند رخت های آپارتمانی دارای دو طبقه می باشند که از میله های قسمت پایین می توان برای خشک کردن دستمال تنظیف، جوراب و حتی لباس نوزادان استفاده کرد.




 این محصول کاربردی از فلز ساخته شده است که ازنظر کیفیت در سطح به‌نسبت مطلوبی قرار دارد و در برابر وزن انواع پوشاک، مقاوم و مستحکم است.



از دیگر ویژگی های بند رخت تاشو، وزن مناسب و  حجم کم آن می باشد که  در هنگام جمع شدن که به شما این امکان را می دهد آن را در هر نقطه ای از منزل به آسانی نگهداری کنید.

 



برای مشاهده مشخصات بیشتر و خرید این محصول به وبسایت تک سبد مراجعه کنید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

برای خرید محصول به لینک زیر مراجعه فرمائید

قیمت استثنایی 99,000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید