شیلنگ جادویی 30متری

شاید با شنیدن نام این شیلنگ فکر کنید که به فضای زیادی برای نگه داری آن نیاز دارید و در فضای کوچک آپارتمانی نگه داری آن امکان پذیر نیست، ولی این طور نیست، واین شیلنگ بسیار سبک و کم حجم بوده و به فضای بسیار کمی نیاز دارد و در محیط های کوچک قابل نگه داری است، اما چگونه بل ۳۰ متر طول فضای کنی را اشغال میکند؟!شیلنگ جادویی 30متری یا همان شیلنگ جادویی xhose  در اصل ۱۰ متر است و دلیل اینکه به آن شیلنگ جادویی 30متری گفته میشود، این است که این شیلنگ بعد از وصل شدن به آب و جریان یافتن آب درون آن طولش ۳۰ متر میشود.

 

شیلنگ جادویی 30 متری

 

این شیلنگ یک شیلنگ ساده نیست و جادویی است و با تمام شیلنگها فرق دارد، و اصلا شبیه به شیلنگهایی که تا به حال دیده اید نیست. این شیلنگ دو لایه درونی و بیرونی دارد، این دولایه توسط روکشی از جنس مش بافته شده قوی پوشیده شده است.

 

 

شیلنگ جادویی اصل

 

شیلنگ جادویی ایکس هوز در ۳ اندازه مختلف ۵ متری، ۷.۵ متری و ۱۰ متری وجود دارد، که هر کدام از آنها بعد از وصل آب و جریان پیدا کردن آب ۳ برابر اندازه اولیه قد کشیده و بسیار بلند میشوند، و شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی به شستشوی ماشین، نمای ساختمان، نقاط غیر قابل دسترس، آبیاری گیاهان و جرم بین سطوح بپردازید.

 

شلنگ جادویی ایکس هوز

 

شیلنگ جادویی مجیک هوز یک آبپاش دارد، که به ۸ حالت گوناگون آبپاشی میکند. جمع کردن این شیلنگ نیز بسیار ساده و بدون درد سر است ، کافیست شیرآب را ببندید به محض بسته شدن شیر و تخلیه شدن آب درون شیلنگ، شیلنگ به حالت اولیه باز میگردد.

 

قیمت شیلنگ جادویی

 

برای خرید شیلنگ جادویی 30متری دکمه زیر را انتخاب نموده و مراحل ثبت سفارش را تکمیل نمایید، تا ما در کمترین زمان شیلنگ جادویی را به شما تحویل دهیم.

قیمت: 21000 تومان