راهنمای خرید ظروف میناکاری اصفهان

ظروف میناکاری هم مانند کالا های دیگر کیفیت های مختلفی دارند، بنابراین برای خرید این گونه محصولات باید شاخصه های مرغوبیت را شناخت.

اولین مسئله ای که حین خرید ظروف میناکاری اصفهان تپجه نمود، وزن ظرف است، اگرظرف مدنظر خیلی سبک است، پس به همین علت باید قیمت کمتری هم داشته باشد.


قندان میناکاری


حال بایستی به لبه های زیرساخت توجه کنید، لبه های ظرف بایستی فاقد ترک، تیزی و برندگی باشند.

اگر متوجه عدم شفافیت و درخشندگی روی سطح ظرف شدید، بدانید که در تهیه و تولید این اثر از رنگ مرغوب استفاده نشده است و هم چنین هنگام کوره کاری، دمای کوره به حد کافی نبوده و ظرف خوب پخته نشده است.


قندان مینا


در هنگام خرید انواع ظروف میناکاری اصفهان، توجه به پشت ظرف هم نباید فراموش کرد، زیرا نبود ترک و زدگی در پشت ظرف است که میتواند استفاده از لعاب مرغوب و کیفیت اثر را تضمین کند.

آخرین مسئله ای که باید دقت کرد، شناسنامه ی اثر میباشد. یک ظرف مینای اصل باید دارای شناسنامه، یعنی حک شدن نام هنرمند، تاریخ و محل ساخت روی اثر باشد.


قندان میناکاری طرح گل ومرغ


قندان هایی که مشاهده میکنید، هر دو از مرغوب ترین و با کیفیت ترین آثار میناکاری هستند و میتوانید تمامی موارد گفته شده را روی آنها تست نمایید وبه صحت ادعای ما واقف شوید.


قندان مینا طرح نگاره


قندان میناکاری طرح گل و مرغ به ارزش 92000 تومان و قندان طرح نگاره به ارزش 80000 تومان از نمونه آثار برجسته میناکاری اصفهان میباشند.

اطلاعات بیشتر و خرید