جا حبوباتی دیواری ارزان

یکی از محصولات جدید بازار که نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب و جذب کرده است، جا حبوباتی دیواری است. در زمان‌های مختلف ظروف مختلفی برای نگهداری از حبوبات و غلات مورد استفاده قرار گرفت تا نوبت به جا حبوباتی دیواری رسید.

 

جا حبوباتی دیواری

 

جا حبوباتی دیواری در ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد که برای بیشتر منازل و مغازه‌ها از جا حبوباتی‌های با سایر 11*30 سانتی متر استفاده می‌شود.

  

جا حبوباتی 


این ظرف به دیوار آشپزخانه متصل می‌شود و حدود یک کیلوگرم از حبوبات را در خود جای می‌دهد که می‌توانید به هر تعدادی که تمایل دارید، از این ظروف در آشپزخانه خود قرار دهید و از آن لذت ببرید.

 

جا حبوباتی فانتزی 

 

یک شیر ظریف و با طراحی زیبا در پایین این ظرف قرار گرفته است که با چرخاندن آن حبوبات از داخل آن خارج می‌شود و به درون پیمانه می‌ریزد. طراحی زیبا و جذاب این ظروف باعث جذب مخاطبان بسیاری شده است.

  

جا حبوباتی خاص 


امروزه در بسیاری از فروشگاه‌ها و به خصوص فروشگاه حبوبات یا قهوه فروشی‌ها از این ظرف زیبا برای نگهداری حبوبات یا انواع قهوه استفاده می‌شود. خانم‌های خانه‌دار هم با خرید جا حبوباتی فضای آشپزخانه خود را سامان‌دهی می‌کنند.

  

جا حبوباتی دوقلو

 

لازم به ذکر است که این ظروف انواع مختلفی دارد. ممکن است بعضا این امکان را نداشته باشند که روی دیوار تغییراتی ایجاد کنند. این افراد می‌توانند از انواع دیگر جا حبوباتی استفاده کنند ولی جا حبوباتی دوقلو شیردار از نظر جذابیت، حرف اول را می‌زند.

  

جا حبوباتی آشپزخانه 


برای تجربه کردن یک خرید عالی، ساده و مقرون به صرفه، می‌توانید محصولات مورد نیاز خود از جمله جا حبوباتی را از سایت تک‌ سبد خریداری نمایید.

  

جا حبوباتی برای مغازه 


اطلاعات بیشتر و خرید

قیمت محصول: 69000 تومان